Παρασκευή 25 Φεβρουαρίου 2011

Μήνυση Σισέ σε Μαρινάκη


O Γάλλος συναντήθηκε με τον δικηγόρο του στην Παιανία και κατέθεσε μήνυση κατά του προέδρου του Ολυμπιακού. Διαβάστε απόσπασμα της μηνυτήριας αναφοράς του Σισέ στο οποίο λέει για την περιβόητη φούστα.


Ο δικηγόρος του Τζιμπρίλ Σισέ, Δημήτρης Βερβεσός βρέθηκε στα στα δικαστήρια της Ευελπίδων και κατέθεσε μήνυση κατά του Βαγγέλη Μαρινάκη.

Ο Δημήτρης Βερβεσός δήλωσε: "Έχω εντολή να καταθέσω μήνυση κατά του Βαγγέλη Μαρινάκη και κάθε υπευθύνου για εξύβριση, συκοφαντική δυσφήμηση και απειλή, σε βάρος του ιδίου, της προσωπικότητας και της αξιοπρέπειάς του. Αυτά που έγιναν δεν τιμούν ακόμα και τους πιο φανατικούς Ολυμπιακούς. Ο Σισέ τιμά το ελληνικό ποδόσφαιρο σε όποια ομάδα και αν παίζει. Είναι κρίμα να βλέπουμε τέτοιες συμπεριφορές από ανθρώπους που πρέπει να ξανασκεφτούν τη στάση και τη συμπεριφορά τους. Έχουμε πάει αρκετά πίσω."

Ακολουθεί απόσπασμα της μήνυσης του Σισέ:


"Ωστόσο, ο εγκαλούμενος δεν περιορίστηκε μόνο στην ως άνω υβριστική του συμπεριφορά απέναντι μου, αλλά στη συνέχεια και σε δηλώσεις που έκανε στα Μ.Μ.Ε. ανέφερε μεταξύ άλλων τα εξής ψευδή, υβριστικά, συκοφαντικά και μειωτικά για την προσωπικότητά μου.:«Όταν είδα τον κύριο Σισέ στα αποδυτήρια δεν τον είδα να υποφέρει αλλά να λέει ότι θα φύγει από την Ελλάδα. Αν θέλει να φύγει χωρίς φούστες και μπλούζες μπορεί να το κάνει. Όλα τα άλλα είναι μικρότητες»…
Ο εγκαλούμενος δηλαδή ισχυρίστηκε εν γνώσει του ψευδώς, προκειμένου να βλάψει την τιμή και την υπόληψή μου ως ανθρώπου, ως επαγγελματία αθλητή και κυρίως ως οικογενειάρχη, και μάλιστα μπροστά στους εκπροσώπους όλων των τηλεοπτικών μέσων πανελλήνιας εμβέλειας και εφημερίδων ευρείας κυκλοφορίας, καθώς και σε αόριστο αριθμό προσώπων οι οποίοι παρακολούθησαν και διάβασαν την δήλωσή του αυτή, ότι δήθεν δεν με είδε να υποφέρω, ισχυρισμός όπως προαναφέρθηκε παντελώς ψευδής, αφού είχα προπηλακιστεί ανελέητα και είχα δεχτεί σε βάρος μου βιαιοπραγίες και ύβρεις από τους φιλάθλους της ομάδας που είναι Πρόεδρος, γεγονός μάλιστα που του το εξέθεσα, ενώ αναφερόμενος μειωτικά και απαξιωτικά στην προσωπικότητά μου και στον ανδρισμό μου, ορμώμενος από μια αποσπασματική ενδυματολογική-στυλιστική επιλογή μου, με εμφάνισε στο κοινό ότι δήθεν φοράω φούστες, εννοώντας προφανώς ότι ως άνδρας δεν φοράω παντελόνια, αμφισβητώντας έτσι αυτόν καθ’ αυτόν τον ανδρισμό μου, τις οποίες πρέπει να βγάλω αν θέλω να φύγω. Η δήλωσή δε αυτή είναι προφανές, ότι επέτεινε το ήδη διαμορφωθέν έντονο οπαδικό εκτός ορίων φίλαθλου πνεύματος κλίμα, με συνέπεια από τότε, οπουδήποτε κι αν εμφανίζομαι δημοσίως, να χλευάζομαι, να γίνομαι περίγελος, και αντικείμενο περιφρονητικών σχολίων σε σχέση με την ανδρική μου υπόσταση. Ενώ η αλήθεια είναι, γεγονός που γνωρίζει πολύ καλά ο εγκαλούμενος, ότι είμαι έγγαμος και πατέρας ανήλικων τέκνων."

Ο ποδοσφαιστής του Παναθηναϊκού είναι τόσο αποφασισμένος να οδηγήσει την "κόντρα" στα δικαστήρια, που δεν άκουσε ακόμα και τις συμβουλές των δικών του ανθρώπων που προσπάθησαν να τον πείσουν ότι όλο αυτό δεν θα βγάλει πουθενά.

Μάλιστα, ο Τζιμπρίλ Σισέ σκέφτεται σοβαρά να κάνει διάβημα στην UEFA ζητώντας την τιμωρία του Βαγγέλη Μαρινάκη και την απαγόρευση εισόδου στα γήπεδα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου