Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2011

Την επιστροφή του στην Πρέμιερ Λιγκ προανήγγειλε ο Μουρίνιο

Δεν αισθάνεται ευτυχισμένος στην Ισπανία και τη Ρεάλ Μαδρίτης ο Ζοζέ Μουρίνιο, ο οποίος όπως δήλωσε στην εφημερίδα “Sun” θέλει στο τέλος της σεζόν να επιστρέψει στην Αγγλία.
Όσο για το ποια θα είναι η ομάδα που θα τον κερδίσει, τόνισε ότι θα έλεγε “ναι” στην Τσέλσι, με την οποία έχτισε το όνομά του στο νησί, στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, την οποία όπως έχει ξανατονίζει υποστήριζε από μικρός, αλλά και στη νέα δύναμη του βρετανικού ποδοσφαίρου, τη Μάντσεστερ Σίτι.
“Πραγματικά θέλω να γυρίσω στην Αγγλία. Η Ρεάλ Μαδρίτης είναι ένας μεγάλος σύλλογος αλλά στην Αγγλία χαίρεσαι να προπονείς. Ακόμα δεν έχω αποφασίσει για το μέλλον μου, όμως αυτό που θέλω είναι να είμαι ευτυχισμένος. Ανάμεσα σε Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ, Τσέλσι και Μάντσεστερ Σίτι δεν έχω προτίμηση. Είναι οι τρεις ομάδες του μέλλοντος στην Αγγλία και θα ήθελα να είμαι μέρος της ιστορίας τους”, τόνισε μεταξύ άλλων ο Μουρίνιο. 
enet

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου